طريقة تحديث هاتف إنجو

خطوات تحديث هواتف إنجو مصورة بالشرح الكامل.


1

2





3


4


5

6

7

8
9
10
11
12


13


14

هناك 16 تعليقًا:

  1. انا داخل المدونة لانى كنت عارف انك هتحت طريقة الابديت بتاعت الانجو شكرااااااااااا

    ردحذف
  2. ده تحديث نسخة الأندرويد ولا تحديث السوفتوير

    ردحذف
  3. جدثت لكن للاسف مسح كل البيانات والصور ةارقام الاتصال

    ردحذف
  4. لو ممكن بخصوص التحديث للي جربه هل التحديث كويس؟

    ولو ممكن بخصوص تقسيم الذاكره لذاكرتين ازاي انقل التطبيقات لو جبت ميموري لاني جبت ميموري ومش بينقل التطبيقات لسه للميموري بينقلها للذاكره الهاتف الكبيره بس

    ردحذف
  5. هل يحذف البيانات والروت

    ردحذف
  6. هو ده تحديث للاندرويد ارجووو الرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
    الردود
    1. ده تحديث لنسخه الأندرويد **** انا كان عندى كيت كات 4.4 وحدثته لـ لولى بوب 5.1

      حذف
  7. هو ده تحديث للاندرويد ارجووو الرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  8. مكان شراء بطارية شحن جهاز انجو i1s فين في مصر

    ردحذف
    الردود
    1. من علي سوق كوم انا اشترتها ب270جنيه

      حذف
  9. الف شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    ردحذف
  10. انا، عندي زي ماهو كت كات 4.4.2

    ردحذف
  11. طيب في حال ان جهازي من النوع الذي لا يدعم اخراج البطاريه ماذا علي ان افعل.. ارجو الرد لوسمحت

    ردحذف
    الردود
    1. اضغط علا زر الباور لمده لا تقل عن 10 ثواني وسوف يعمل الجهاز بشكل طبيعي

      حذف

© Copyright 2015. Website by Way2themes