هاتف إتصالات سمارت فون الجديد Etisalat Smartphone E-11




أطلقت اليوم شركة إتصالات هاتف جديد من سلسلتها إتصالات سمارت فون و هو Etisalat Smartphone E-11 .. لمحاولة إستثمار نجاح الجيل الأول من هذا الهاتف الذكي
لكن الغريب أن إمكانيات الجيل الثاني من الهاتف تقريبا نفس إمكانيات إتصالات سمارت فون السابق مع إختلاف الشكل الخارجي و نقص الكاميرا الأمامية.

هاتفEtisalat Smartphone E-11 يأتي بنسخة أندرويد 2.3.6 و نفس قدرة المعالج 800MHz و الذاكرة الداخلية .... مع الفارق أن القديم من إنتاج شركة ZTE ... و الجديد من إنتاج شركة Huawei.

إمكانيات الجهاز لا ترقي إلي طموحات المستخدمين في عام 2013.

الهاتف يأتي بسعر مبالغ فيه من وجهة نظر المدونة ... خصوصا بعدما توصلنا إلي معلومات شبه مؤكدة عن أن شركة إتصالات نفسها ستطلق قريبا هاتف ذكي بـ معالج Atom من شركة Intel و نسخة أندرويد 4.0.

هل تتوقع نجاح هاتف إتصالات سمارت فون الجديد ؟


هناك 14 تعليقًا:

  1. ايه الهبل ده, اكيد ده مقلب للمغفلين!!!
    الzte اقوى بكتير من الhuawei الجديد ده!

    ردحذف
  2. عايزين review كامل للموبايل زى اللى قبله عشان نقارن بينهم لأنى محتار جدآ بينه و بين القديم.

    ردحذف
  3. حهاز لا يستحق حتى التفكير فيه مواصفات فى الحضيض و سعر مبالغ فيه هذه الامكانيات لا تستحق اكثر من 400 جنيه

    ردحذف
  4. الجديد ابو بروسيسور انتل دا الى ممكن يعدى بيها

    ردحذف
  5. طيب ايه البديل يا جماعه انا عايز موبايل يكون سعره ميعديش الالف جنيه ومواصفاته تكون كويسه وتكون شاشته واضحه عشان عنيا تعباني ارجوك انصحني

    ردحذف
  6. مش فاهم ايه وجهة نظر المدونة .. الجهاز امكاننياته اعلى من كل الاجهزة فئة نفس السعر و بطاريته أعلى و عليه عرض اتصالات نت و دقايق .. فرق بس الاندرويد قديم .. و شكركة هواوى تالت احسن شركة على مستوى العالم

    ردحذف
  7. الجهاز فعلا زبالة الزباله وانا جبته
    بالظبط زي اي جهاز صيني ب 400 او 450 جنيه

    اتصالات شكلها بدأت تنصب

    ردحذف
  8. يا جماعه انا جبت الموبايل
    الموب جامد الصراحه صوته نقي بطاريته مع اللعب و الهري اللي انا بعمله بتقعد يومين أينعم الاندرويد قديم شويه بس شغال برده حلو و الكاميرا جامده وبعدين شركة هواوي تالت اكبر شركه على مستوي العالم هو بس عيبه الوحيد ان راماته مش عاليه اوي

    ردحذف
  9. na 3ayza ageb elmobiile momkn 7d gabo yns7ny w y2oly 7iilw wla l2

    ردحذف
  10. عايز اعرف الاندرويد الجديد دا بيحفظ التطبيقات المحملة من جوجل بلاى فين انا عايز لمسار وكل ماحمل حاجه من جوجل بلاى
    يقولى SAVE FILE IN(LOADFILE.APK) وانا دورت وقلبت الاندرويد على المكان دا مش لاقيه ممكن لو حد يعرف المكان يقلى عليه

    ردحذف
  11. أنا بقول ان فوافون سمارت فون 2 أفضل بكتير منهم الاتنين

    ردحذف
  12. سمارت جميلا جدا على فكرة وفيها مميزات رائيعة انا معايا سمارت وبجد موبايل جامد

    ردحذف
  13. ده ازبل موبايل شوفتوا فى حياتى كلها

    ردحذف
  14. الموبايل ده معايا وشغال حلو جدا مفيهوش ايه حاجة

    ردحذف

© Copyright 2015. Website by Way2themes